Zarządzamy nieruchomościami czyli podejmujemy decyzje i dokonujemy wszelkich czynności w celu utrzymania nieruchomości co najmniej w stanie nie pogorszonym. W ramach zarządu zajmujemy się m.in. przeprowadzaniem w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej procedury związanej z przejęciem od dotychczasowego Zarządcy (administratora) dokumentów eksploatacyjnych, finansowych i technicznych nieruchomości wspólnej, obsługa zebrań, przygotowywanie uchwał i innych aktów prawnych, zawierania umów na dostawy energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości, dozoru – monitoringu, utrzymania czystości. Nadzorujemy wszystkie czynności związane z utrzymaniem i eksploatacją budynku.
Realizujemy też czynności techniczne, takie jak np. prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wykonywanie lub zlecanie okresowych przeglądów, sporządzanie protokołów dotyczących stanu.
Prowadzimy również czynności księgowe, czyli zajmujemy się m.in.: prowadzeniem prawidłowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami ewidencji przychodów i kosztów Wspólnoty, pobieraniem i rozliczanie opłat z tytułu zaliczek za media dostarczane do mieszkań właścicieli. Pracujemy na programie WELES2FK oraz WELES3.
Czynności związane z zarządzaniem nieruchomością wykonujemy korzystając z usług wyspecjalizowanych firm, częściowo we własnym zakresie co pozwala na obniżenie kosztów utrzymania nieruchomości.